Deaktivácia valcov a systém start/stop síce nie je to pravé, no musíme sa s tým zmieriť.

Deaktivácia valcov a systém start/stop síce nie je to pravé, no musíme sa s tým zmieriť.

Pod kapotou novej RS6 Avant zakotvil V8 4,0 TFSI. Výkon 412 kW (560 k) v pásme od 5700 do 6700 otáčok spolu s maximálnym krútiacim momentom 700 Nm od 1750 do 5500 otáčok stačí na zrýchlenie na 100 km/h za 3,9 sekundy. Maximálna maximálka je 305 km/h. Audi ju vie elektronicky obmedziť na 250 alebo 280 km/h. Výrobca ponúkne len jednu prevodovku- osemstupňový automat. Nemci vybavili svoje najrýchlejšie kombi deaktiváciou valcov a systémom start/stop. Vďaka tomu je priemerná normovaná spotreba 9,8 l/100 km.

Ešte v decembri nebolo jasné, kedy bude nová RS6 Avant odhalená verejnosti v plnej kráse. Do úvahy prichádza aj autosalón v Detroite.

Audi novou konštrukciou ušetrilo 100 kg hmotnosti. Agresívny dizajn podčiarkujú veľké chladiace otvory vpredu, strešný spojler vzadu a integrovaný difúzor spolu s dvojicou koncoviek výfukov.

Jazdné vlastnosti zabezpečuje pneumatické pruženie alebo podvozok so systémom Dynamic Ride Control, ktorý je však za príplatok. Voliteľná výbava ponúka aj keramické brzdy, ktorých kotúče majú priemer 420 mm. Pohon quattro ani nemusím spomínať.

Novinka pôjde do predaja niekedy počas tohtoročného leta. Ceny zatiaľ nie sú oficiálne, no mohli by sa pohybovať okolo 100 000€.

Zdroj: autoblog.com

Prečítajte si aj: Audi chce viac koní. 2,5-liter ich bude mať cez 400

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 10 obrázkov