Čalúnenie interiéru je z kože a textilu. Pri výrobe použili aj leštený hliník.

Čalúnenie interiéru je z kože a textilu. Pri výrobe použili aj leštený hliník.

Nová Giulietta príde v strede júna bohužiaľ len na taliansky trh. Pod kapotou bude mať 1,4 litrový motor Turbo Multiair, ktorý dosiahne výkon 125 kW (170 k). Okrem tejto voľby bude na výber ešte vznetový motor 2,0 JTDM s dvoma výkonovými verziami. Slabšia bude mať 103 kW (140 k) a 125 kW (170 k). Všetky verzie bude možné spojiť s dvojspojkovou prevodovkou TCT.

Keď Sportiva, tak športovo. Znížený podvozok, upravené bočné prahy a 18 palcové zliatinové kolesá s turbínovým dizajnom určite každého presvedčia, že táto Giulietta nie je pre flegmatikov. Medzi vylepšenia patrí aj silnejší brzdový systém, ktorý na prvý pohľad prezradia červené brzdové strmene Brembo.

Alfa Romeo Sportiva už onedlho príde s jedným zážihovým a jedným vznetovým motorom s dvomi výkonovými verziami.
Aj kryty spätných zrkadiel sú z lešteného hliníka.

Aj kryty spätných zrkadiel sú z lešteného hliníka.

Vo vnútri dávajú športovosť jasne najavo hliníkové pedále a sedačky, ktorých poťah tvorí koža a textilné mikrovlákno. Hliník nájdeme aj na palubnej doske. Okrem toho sú na niektorých miestach nápisy Sportiva doplnené štvorlístkom.

Alfa chcela týmto modelom zaplátať dieru medzi jednotlivými verziami. Sportiva mieri nad Exclusive, ktorá na talianskom trhu stojí 26 220€. Najvyššie stále stojí Quadrifoglio Verde so symbolom štvorlístka.

Talianom sa najviac páči Giulietta s motorom 1,4 T. Alfa takto zaznamenala dobrý úspech v kategórii nižšej strednej triedy. Novinka príde na trh už o niekoľko dní. Škoda, že mimo Talianska ju predávať nebudú.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 4 obrázkov