Lexus toto meno síce oficiálne nepotvrdil, no magazín CarBuzz zistil, že automobilka podala na Úrade Európskej únie pre duševné vlastníctvo (EUIPO) žiadosť o ochrannú známku práve na „Lexus LFR“. Je preto veľmi pravdepodobné, že nástupca LFA ponesie toto označenie. 

Čo o pripravovanej novinke vieme? 

Konkrétnych a potvrdených informácií je veľmi málo, špekulácii je ale plné more. V kuloároch sa vo veľkom špekuluje, či skutočne pôjde o plnohodnotný elektromobil alebo LFR dostane hybridný pohon. Niektoré zdroje hovoria o PHEV s výkonom na úrovni až 1000 koní. Správy z Japonska zase naznačujú, že LFR by malo dostať dvakrát preplňovaný 4,0-litrový vidlicový osemvalec doplnený elektromotorom a celkovým výkonom okolo 700 koní. Daný agregát sa pritom neraz skloňoval v prípade dlho očakávaného LC F, s ktorým nás automobilka napína už niekoľko mesiacov a podľa posledných správ z toho nič nebude. 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Aby toho nebolo málo, ďalšie informácie, ktoré sa objavili z prostredia blízkeho Lexusu, hovoria o tom, že novinka bude mať virtuálnu manuálnu prevodovku s tromi pedálmi a manuálnym radením, čo si Toyota nechala patentovať vo februári 2022, a že bude zdieľať architektúru platformy TNGA-L s modelom Lexus LC Coupe. To by však naznačovalo variant s elektrickým pohonom a nie hybrid. Aktuálne je v tom trochu guláš a prakticky nikto nedokáže odhadnúť, s akým pohonom nové LFR vyrukuje. 

A dizajn? Ten je tiež zatiaľ len v rovine dohadov, no očakáva sa, že výsledok bude veľmi podobný konceptu Electrified Sport, ktorý automobilka ukázala koncom minulého roka. Vôbec by sme sa tomuto scenáru nebránili, nakoľko spomenutá štúdia nevyzerá zle. 

Zdroj: CarBuzz