V ponuke bude zadnokolka ale aj verzia 4x4. V oboch prípadoch sa bavíme o akcelerácií 0-100 km/h za 5,7 sekundy a topspeed približne 230 km/h ktorá je ale elektronicky limitovaná.

Sériovo bude GS vybavené režimom Sport a Sport +. Asi nemusíme hovoriť, že práve v tomto režime sa z pohodlného a krotkého sedanu stane ostrá zbraň s lepšími reakciami na plyn, tuhším podvozkom, rýchlejším radením rýchlostí a s presnejším riadením, že? Hoci je veľkosť nového GS takmer na vlas rovnaká ako jej predchodcu, aj tak sa podarilo znížiť hmotnosť ale najmä zväčšiť vnútorný priestor. Len kufor má o 25% viac miesta...

Interiér je samozrejme opäť o kus vpredu a snaží sa vyvarovať chýb predošlej generácie (napríklad chaotické ovládanie). Novinkou bude príplatková 12,3" veľká stredová obrazovka obohatená o funkciu split-view (teda z každej strany budete vidieť niečo iné). A to je už celkom slušná plocha aj v porovnaní so sériovou 9" obrazovkou.

Nová generácia sa k nám dostane začiatkom apríla avšak pre netrpezlivých je tu autosalón vo Frankfurte, kde si ju budete môcť naživo ohmatať. Ja osobne sa už na to veľmi teším!

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 20 obrázkov