Podľa čínskej stránky Sohu je malý športový kompakt dlhý 4085 mm, široký 1820 mm, vysoký len 1162 mm a má rázvor rovných dva a pol metra. Vyššie uvedený výkon pochádza z dvoch elektromotorov, takže tu máme štvorkolku a solídne pôsobiaci čas akcelerácie z miesta na stovku za 3,9 sekundy.

Ako sme už spomenuli, kapacitu baterky nepoznáme, výrobca ale hovorí, že ju konštruktéri neumiestnili do podlahy ale za sedadlá, aby mohlo byť auto čo najnižšie a cestujúci sedeli čo najbližšie k ceste.

Zadanie podľa dostupných správ vyšlo a aj vďaka tomu má mať auto veľmi dobrú aerodynamiku (bez konkrétneho čísla nedokážeme posúdiť) a zároveň sa tým autorom podarilo „do istej miery udržať správne rozloženie hmotnosti medzi nápravami“.

Samotnú kostru auta tvorí trubkový priestorový rám a kvôli zachovaniu nízkej siluety SSC použilo predné zavesenie s tlmičmi typu push-rod, ktoré najčastejšie nájdete v pretekárskych špeciáloch. Všetky hlavné komponenty majú vznikať pod hlavičkou „Made in PRC“, čím sa chce startup vyhnúť starostiam s dovážanými súčiastkami a zároveň môžu zákazníci ušetriť.

Keď už sme pri peniazoch, Sohu i britský týždenník Autocar uvádzajú základnú cenu „okolo 300 tisíc jüanov, čo je ekvivalent približne 43 690 eur. Kompaktné dvojdverové kupé má doraziť v roku 2023, nie je však zatiaľ jasné, či sa dostane aj na iné trhy, napríklad do Európy či Spojených štátov.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 8 obrázkov

zdroj: Sohu, Autocar