McLaren M6A - Bruce McLaren

Toto síce nebolo prvé auto, ktoré Bruce McLaren navrhol, no v roku 1967 s ním vyhral prvý titul v kanadsko-americkom pohári (Can-Am). Rok predtým vyhral Bruce 24h Le Mans na Forde GT40 aj za veľmi kontroverzných okolností. Inak by sa z víťazstva tešil Ken Miles a Danny Hulme na rovnakom aute. Podrobnejšie situáciu popisuje práve spomenutý film Le Mans 66 (Ford vs Ferrari).

The Pooper - Ken Miles

Aj vyššie spomenutý legendárny Ken Miles navrhol vlastné auto. Okrem neho sa významne podieľal aj na vývoji Fordu GT40, ktorý v roku 1966 získal kompletné stupne víťazov na 24h Le Mans a následne vyhral niekoľko ďalších 24h vo Francúzsku. Miles bol nielen výborný pilot, ale aj skvelý mechanik, čo z neho robilo aj ideálneho testovacieho jazdca a auto si vedel skvelo aj sám nastaviť. The Pooper používal motor a prevodovku z Porsche 550S. Pre tých z vás, ktorí angličtinu nepoznajú až tak dobre doplním, že meno sa dá voľne preložiť ako Dosierač. 

Chaparral 2E - Hap Sharp, Jim Hall

Chaparral bolo prvotne meno pre auto postavené Dickom Troutmanom a Tomom Barnesom. Jim Hall a Hap Sharp však od nich dostali povolenie, aby ich nové pretekárske auto nieslo rovnaké meno. Chaparral 2E malo obrovské zadné krídlo, čo bola v tom čase novinka. Toto auto šokovalo svet víťazstvom na 12h Sebring v roku 1965. Odvtedy mala väčšina pretekárskych áut krídlo. 

Cunningham C4-R - Briggs Swift Cunningham II

Toto auto náramne pripomína Cobru od Shelbyho. Zaujímavosťou je, že Cunningham C4-R vznikol skôr, a tak je možné, že Shelby sa pri návrhu Cobry inšpiroval aj týmto autom. C4-R bolo taktiež úspešné auto. Cunningham s ním skončil štvrtý na pretekoch Le Mans v roku 1952 a rok na to vyhral 12h Sebring. 

Alpine A110 Berlinette - Jean Rédélé

Teraz tu máme pre zmenu rally auto. Značku Alpine založil Jean Rédélé. Po tom, čo vyhral rally v Alpách, mu napadlo práve toto meno. Model A110 Berlinette bol veľmi úspešným autom značky a existovala aj civilná verzia A110. So špecifikáciou A110 1600 Si sa dokonca podarilo v roku 1973 vyhrať až 6 sútaží WRC. 

Ascari A410 - Klaas Zwart

Klaas Zwart je mimoriadne bohatý holanďan. Bol jazdcom v britskej sérii Ferrari Challenge. Značku Ascari Cars Ltd sa rozhodol založiť na počesť pretekára Alberta Ascariho. A410 bolo prototypom pre Le Mans, no nikdy žiadny titul nevyhralo. 

Gillet Vertigo - Tony Gillet

Tony Giller bol pretekárom, ktorý v rokoch 1979 a 1980 vyhral titul v šampionáte Belgium Hill. V roku 1992 prišiel s vlastnou značkou, ktorú pomenoval po sebe. Vyrábali autá, ktoré používali motory Cosworth, Alfa Romeo, Ferrari či Maserati. Dizajn Vertiga však bol veľmi zvláštny a žiaden zásadný úspech, rovnako ako väčšina áut tu spomenutých s autom nezaznamenal. 

Lotec Sirius - Kurt Lotterschmid

V roku 1962 založil Kurt Lotterschmid značku Lotec a vyrábal pretekárske autá na objednávku až do roku 1969. Zároveň aj upravovali modely Porsche pre bohatých klientov. Od roku 2004 vyrábali model Sirius, ktorý vraj dokázal ísť až 400 km/h. Svojho času to bolo nie len najrýchlejšie ale aj nadrahšie auto sveta. No existuje len v pár exemplároch.

Marcos Mantis - Jem Marsh, Frank Costin

Značka Marcos bola založená pretekárom Jemom Marshom a inžinierom Frankom Costinom. Okrem modelu Mantis vyrobili aj prototyp pre preteky v Le Mans. 

Tushek TS900 - Aljoša Tushek

Aljoša Tushek je slovinský pretekár, ktorého prvým počinom bolo auto Renovatio T500. Neskôr však spojil sily s Jacobom Carlom Spigelom a značku premenovali na Tushek & Spigel. Zo spolupráce vzišiel model TS900 so šialeným výkonom 900 koní. 

Marussia B1 - Nikolai Fomenko

Marussia Motors založil ruský pretekár Nikolai Fomenko v roku 2010. Model B1 bol jediný ruský superšport na trhu. Marussiu väčšina z nás pozná hlavne z účinkovania v F1 v rokoch 2012 až 2014. Následne spoločnosť skrachovala.

Radical RXC Turbo 600R - Mick Hyde, Phil Abbott

Mick Hyde a Phil Abbott založili v roku 1997 značku Radical Sportscars, ktorá vyrába pretekárske autá, známe aj ako „placky“. Jedným z najznámejších modelov je RXC Turbo 600R, ktorý dáva až 650 koní. Radical ponúka dokonca aj dva modely, ktoré môžu byť registrované do cestnej premávky.