Majitelia tieto dvere ocenia najmä v úzkych priestoroch.

Automobilka verejnosť príliš o novom type neinformuje. Komunikuje však s viac ako 13 tisíc ľuďmi, ktorí si elektromobil už objednali a zložili depozit vo výške 5000 dolárov. Zhrňme teda všetko čo o Tesle Model X vieme.

V porovnaní s Modelom S bude ťažšia približne o 10 %. Na druhej strane však tieto dva elektromobily budú zdieľať až 60 % všetkých komponentov. V oblasti batérií a dojazdu revolúciu nečakajme. Pravdepodobne budú veľmi podobné.

Teslu Model X si objednalo už viac ako 13 tisíc ľudí. Kedy sa prvý kus dostane do Európy je zatiaľ neznáme.

Elon Musk očakáva, že po crossoveri bude väčší dopyt ako po Modeli S.

Štandardom bude pohon všetkých kolies, ktorý zabezpečia dva elektromotory. V útrobách výrobcu figurovali aj plány na výrobu zadnokolky, no nakoniec z toho vzišlo. Rovnako v bežnej výbave nebudú chýbať dohora sa otvárajúce dvere v štýle gullwing. Elon Musk tvrdí, že veľmi dobre dotvárajú športové a dynamické vlastnosti vozidla a navyše so sebou prinášajú aj praktickejšie vystupovanie a nastupovanie.

Malým sklamaním pre budúcich majiteľov Modelu X je fakt, že tretí rad sedadiel im Tesla dá len za príplatok. Po ich sklopení však v interiéri vznikne rovná podlaha až k predným sedadlám. Na druhej strane väčším sklamaním môže byť už to, že na svoj nový elektromobil si počkajú približne o jeden rok dlhšie.

Zdroj: insideevs.com

Prečítajte si aj:  Test: Tesla model S P85+