Základom modelu je centrálny monokok z uhlíkových vlákien spojený s hliníkovým podvozkom. Bočné panely sú tiež z uhlíkových vlákien, výrobca sľubuje dokonalé rozloženie hmotnosti 50:50 medzi prednú a zadnú nápravu. Interiér ponúkne digitálny displej pred vodičom a po štýle Tesly aj na centrálnom paneli.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Dizajn exteriéru je vskutku zaujímavý a nevšedný. Kvapkovité svetlomety sú umiestnené až v úplných rohoch karosérie v predných blatníkoch. Tie sú jedným celkom spolu s predným nárazníkom, ktorý obsahuje veľký otvor na chladiče. Tie budú potrebné pre zážihovú V8 s 5,0-litrovým zdvihovým objemom.

Tá produkuje 536 kW (730 k), dopĺňa ju elektromotor na zadnej náprave s výkonom 155 kW (212 k). Celkový systémový výkon je na úrovni 700 kW (951 k) a 1 248 Nm. Motor je spojený so 7-stupňovou robotizovanou prevodovkou s pádlami pod volantom. Automobilka uvádza zrýchlenie na 100 km/h za 2,7 sekundy a maximálnu rýchlosť 335 km/h. Malý akumulátor s kapacitou 5,2 kWh dokáže poháňať automobil na elektrický pohon len do vzdialenosti 20 km.

Produkcia modelu je striktne obmedzená na 150 kusov po celom svete. Cena štartuje na úrovni 627-tisíc dolárov, teda približne 553-tisíc eur. Veľa alebo málo za podobný kúsok? Na dostupnú techniku a jedinečnosť modelu si myslím, že to nie je až tak premrštená suma.

Zdroj: carscoops.com

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov