2012 Startech Range Rover Evoque


Stratech vytiahol z 2,2 litrového naftového motora, ktorý mal výkon 140 kW (190 k) až 158 kW (215 k). Maximálny krútiaci moment stúpol z 420 Nm na 460 Nm. Šprint na stovku trvá 8,3 sekundy a maximálka presahuje 200 km/h.

Stratech samozrejme poladil aj brzdy. Všetky upravené komponenty karosérie sú z vysoko kvalitného plastu Pur-R-Rim.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 25 obrázkov
Tento Evoque síce nepatrí k najrýchlejším upraveným SUV, no má svoj osobitý štýl.

Tento Evoque síce nepatrí k najrýchlejším upraveným SUV, no má svoj osobitý štýl.

2012 Startech Land Rover Defender Series 3.1 Concept


Tento kúsok od Stratechu nie je len o napínaní svalov. Vo firme zobrali posledný Defender a upravili ho v retro štýle. Ide o spomienku na legendárny Land Rover Series 3, ktorý schádzal z liniek v rokoch 1971 až 1984.

Retro Defender má presne tie dizajnové prvky, ako spomínaný Land Rover z 80. rokov. To však neznamená, že Stratech z neho odstránil všetku techniku. Retro dizajn spoločnosť podčiarkla špeciálnymi 18 palcovými zliatinovými kolesami. Do vnútra prišli športové sedadlá Recaro, ktoré sú zozadu v bielej farbe.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 20 obrázkov
Čo poviete na takýto retro Defender?

Čo poviete na takýto retro Defender?

2012 Brabus Mercedes-Benz B63-620 Widestar


V tomto prípade Brabus prepracoval Mercedes G 63 AMG. Do priestoru motora namontoval odpojiteľný modul Brabus B63- 620 PowerXtra. Ten zvyšuje výkon na 456 kW (620 k) a maximálny krútiaci moment až na 820 Nm. Z 5,5 litrovej V8 vychádza litrový výkon až 113 koní.

Odpich z 0 na 100 km/h zvládne Brabus za 5,1 sekundy a maximálka je 210 alebo 230 km/h. Géčko dostalo aj bodykit, ktorý ho patrične rozšíril. Inak by nemohol stáť na širokých 23 palcových kolesách. Úpravca poladil aj výfukový systém. Gombíkom na volante môžete úplne zmeniť zvukový prejav auta. V tichom režime sa môžete pokojne zakrádať nocou a športový mód narobí poriadny rachot.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 20 obrázkov
Drsné géčko je ešte drsnejšie. Aj keď sa to možno nezdá, Brabus nepridal žiadne zbrane. :)

Drsné géčko je ešte drsnejšie. Aj keď sa to možno nezdá, Brabus nepridal žiadne zbrane. :)

2012 Brabus Mercedes-Benz ML 63 AMG


Nakoniec tu máme niečo naozaj rýchle. Veľmi rýchle SUV. Brabus použil rovnaké zvýšenie výkonu ako v prípade „géčka“ a teda ML má pod kapotou 456 kW (620 k) a 820 Nm krútiaceho momentu. To spôsobuje,  zrýchlenie z pokoja na 100 km/h trvá 4,5 sekundy a maximálka je až 300 km/h!

Brabus kvôli tejto rýchlosti musel prispôsobiť aj aerodynamiku. Okrem toho zmenil nastavenie podvozku a ML je nižšie. Na tachometri je poslednou hodnotou až 360 km/h.

Zdroj: seriouswheels.com

Prečítajte si aj: Project GSR - BMW M3 V10 na DRIFT z USA

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 10 obrázkov
Na záver absolútna raketa. Maximálka až 300 km/h.

Na záver absolútna raketa. Maximálka až 300 km/h.