Svetlú výšku môžeme merať v milimetroch, centimetre sú príliš veľké...

Svetlú výšku môžeme merať v milimetroch, centimetre sú príliš veľké...

Pri pohľade z vonku najviac ťahá oči to, ako sa pohrali s diskami. Vďaka svojmu štýlu vyzerajú ako turbína stíhačky a nehovoríme, že je to zlé. Minimálne nie opozerané... Disky Oxigin 14-Oxrock majú priemer 20" a na nich je navlečená Dunlopka SP Sport Maxx s rozmermi 235/30 R20 a 295/25 R20. Hlbšie do blatníkov sa zaraziť naozaj nedajú a tak svetlú výšku R8-čky môžeme naozaj merať v milimetroch. To je niečo pre naše cesty.. :)

Netypické na tejto úprave je absencia zadného krídla

Netypické na tejto úprave je absencia zadného krídla

Objem známeho 5,2-litra V10 ostal nezmenený, výkon však povyskočil vďaka novému saniu BMC, kompletne novému výfukovému systému a prekalibrovanej ECU na 484 kW (650 koní). Poďme ešte k podvozku - nie je to tak zlé a nepoužiteľné, ako sa na prvý pohľad zdalo. Pruženie od H&R spolu s pneumatickým systémom G-Ride Airride dáva možnosť zmeny svetlej výšky, a tak je zelená R8 použiteľná i reálnom svete.

Tú šialenú farbu našťastie omedzili iba pre vonkajšok, interiér je OK ;)

Tú šialenú farbu našťastie omedzili iba pre vonkajšok, interiér je OK ;)

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 8 obrázkov