Vďaka nízkotlakému prepĺňaniu s pretlakom len 0,3 atmosféry je prakticky úplne zachovaná pôvodná charakteristika úžasného motora. Teda rýchla odozva motora na plyn, jeho ľahké vytáčanie do vysokých otáčok a postupný, čitateľný nástup sily. Nový kompresorový kit sú pre jeho kvality, spracovanie a účinnosť v G-Power po 9 mesiacoch vývoja a testovania veľmi hrdý. Kompresor s medzichladičom vzduchu dajú motoru s objemom 4 litre ďalších 80 Nm krútiaceho momentu - 480 Nm.

Zástupcovia G-Power tvrdia, že od 3 000 otáčok má V8 rovnakú silu ako sériová M3 s pri dvojnásobných otáčkach. Od 5 000 ot až do obmedzovača má M3 Tornado o 20% viac sily než štadnardný model. Napríklad šprint z 0 na 200 km/h za zlepšil z 15,8 na 13,5 s.

Dodávateľom samostného kompresora je značka ASA, ktorej výrobky používa i ďalší špičkový úpravca bavorákov, známa Alpina. Tá ho používa v modeloch B5S, B6S, B7 a v pretekárskom špeciály Alpina B6 GT3.