Zmeny sú ozaj sotva badateľné 

Jemnou zmenou prešiel predný nárazník a s ním aj mriežka chladiča. Nové rozmiestenie dostalo aj denné svietenie. Výraznejšie sú však nové senzorové moduly na obidvoch koncoch nárazníka. Mohlo by to teda naznačovať akýsi pokrok Porsche v poloautonómnych systémoch. Zadok auta priniesol zmenu v podobe zúženého svetlového pásu brzdy. 

Panamera by mala dostať aj nové mild-hybridné pohonné jednotky Porsche. Modely s označením S a 4S dostanú twin-turbo V6 s objemom 2,9 litra, doplnený elektromotorom. Tento hybridný systém využíva zvyčajný integrovaný motorový generátor na získavanie elektrickej energie a zvýšenie účinnosti. Zaujímavosťou je aj možná implementácia elektrického kompresorového systému od Audi, ktorý vyplní medzery v dodávaní krútiaceho momentu počas roztáčania sa turbodúchadiel.  

Interiér by nemal prejsť nejakou väčšou dizajnovou premenou (aj keď ani pri zmene exteriéru to nie je boh vie čo). „Facelift“ by mal paradoxne priniesť hlavne technologické novinky, ako pokročilejšie funkcie infotainmentu, no šušká sa o drobnej úprave volantu.  

Ohľadom predstavenia face-liftovanej Panamery zatiaľ Porsche mlčí, no očakáva sa, že svoju premiéru si odbije buď na septembrovom autosalóne vo Frankfurte, alebo na autosalóne v Los Angeles v novembri.

Nižšie je náš videotest II. generácie Porsche Panamera 4S diesel s V8 biturbomotorom

zdroj: autocar.co.uk

foto: motorauthority.com