Pred časom sme vás informovali o rozpadnutí spolupráce VAG s Tata motors. Lenže v koncerne sa nechcú vzdať plánov vstúpiť na trh v ázijských najľudnatejších krajinách. Logicky, chcú si ukrojiť kus z veľkého koláča. Kde je veľa ľudí, tam predsa potrebujú autá. Do roku 2020 chce Volkswagen pripraviť až 3 lacné autá pre Áziu. Dva modely budú s karosériou SUV. 

VAG to chce v Ázii rozbehnúť na plné obrátky. Chystajú malé auto pre Indiu a dve SUV pre Čínu.

ŠKODA BUDE VYRÁBAŤ UŽ AJ V AFRIKE

ŠKODA BUDE VYRÁBAŤ UŽ AJ V AFRIKE

Českej značke Škoda-Auto sa darí. Chcú ešte viac, preto mieria na trhy, kde zastúpenie nemali, alebo bolo slabé. Pred ...

19. 06.
VW GROUP A TATA SPOLUPRACOVAŤ NEBUDÚ

VW GROUP A TATA SPOLUPRACOVAŤ NEBUDÚ

VW Group a Tata rokovania o možnej spoločnej výrobe áut v rámci strategického partnerstva ukončili. Oznámila to Škoda ...

14. 08.

Nepôjde len o jeden model pre jeden trh. V Indii chcú expandovať prostredníctvom malého auta vyvinutého Škodou. Maximálna cena by nemala presiahnuť na naše pomery 5000 eur. V Číne to chcú rozbehnúť ešte viac. Spoločne s partnerom FAW chystajú až 2 modely SUV. Prvé z nich by malo stáť od 8 a druhé od 10-tisíc eur. 

 

Predseda predstavenstva Škodovky Bernhard Maier povedal, že rozhodnutie o plánoch pre indické lacné auto sa blíži. „ Uskutočnili sme už prvé rozhovory s našimi partnermi. V blízkej dobe prijmeme rozhodnutie, a to na základe nami vybudovanej analýzy.“ V nasledujúcom kroku by sa tieto lacné modely mohli predávať aj mimo indický trh. Odhadujú, že by mohli predať až 400 tisíc vozidiel ročne. 
Hlavný manažér VW pre aktivity v Číne Jochem Heizmann už dávnejšie spomenul, že sa snažia vyvinúť lacné auto pre tamojší trh, nakoľko nemajú v danom segmente žiadne zastúpenie. Dokonca pre tieto lacné autá chcú vytvoriť novú samostatnú značku. 
V auguste sme vás informovali o rozpade spoluprace s indickou Tatou. Zatiaľ Škoda v Indii predáva modely Rapid, Yeti, Octavia a Superb. 

Predseda predstavenstva Škodovky Bernhard Maier povedal, že rozhodnutie o plánoch pre indické lacné auto sa blíži. „Uskutočnili sme už prvé rozhovory s našimi partnermi. V blízkej dobe prijmeme rozhodnutie, a to na základe nami vybudovanej analýzy.“ V nasledujúcom kroku by sa tieto lacné modely mohli predávať aj mimo indický trh. Odhadujú, že by mohli predať až 400-tisíc vozidiel ročne. 

 

Hlavný manažér VW pre aktivity v Číne Jochem Heizmann už dávnejšie spomenul, že sa snažia vyvinúť lacné auto pre tamojší trh, nakoľko nemajú v danom segmente žiadne zastúpenie. Dokonca pre tieto lowcosty chcú vytvoriť novú samostatnú značku. 
 
V auguste sme vás informovali o rozpade spolupráce s indickou Tatou. Zatiaľ Škoda v Indii predáva modely Rapid, Yeti, Octavia a Superb. Tiež sme vás informovali o rozšírení montážneho závodu v Alžírsku. Vyzerá to tak, že chlapci v koncerne sa riadne snažia, aby rozšírili svoje teritórium.