Jedným z hlavných dôvodov vzniku sériového DBX je pozitívny ohlas na štúdiu. Šéf automobilky, Andy Palmer, totiž konštatoval: "Koncept DBX vyvolal záujem ďaleko nad naše očakávania."

Z konceptu DBX do piatich rokov vzíde sériové auto.

Spomínaných 200 miliónov libier by mal do automobilky priniesť predaj akcií, pričom prvú polovicu už firma vydala na trh a druhú polovicu by mala uvoľniť o rok. Výsledkom by mali byť tri novinky, ktoré Aston Martin predstaví do roku 2020. Prvou bude Lagonda, druhou nástupca DB9 a treťou crossover DBX. Sme preto zvedaví, koľko z konceptu DBX sa nakoniec dostane do sériového auta. Štúdiu totiž poháňali štyri elektromotry umiestnené v kolesách a napájane z lítium sírových batérií. Auto malo navyše systém KERS, karbón keramické brzdové kotúče, dva head-up displeje, pre vodiča aj spolujazdca a samostmavovacie sklá okien. Čo si však produkčný model určite zachová je určenie na pohodlné cestovanie pre štyroch pasažierov a zvýšený podvozok.

DBX ponúkne priestor na pohodlné cestovanie pre štyroch pasažierov.

Zdroj: autocar