Napriek tomu, že niektoré značky budú v Paríži chýbať, stále sa bude na čo pozerať. Svetovú premiéru tu budú mať autá ako Ferrari LaFerrari Aperta, Honda Civic Hatchback, Hyundai i10 a i30, Land Rover Discovery, Mercedes-Benz triedy E All-Terrain and the Mercedes-AMG GT Roadster.

V oficiálnom vyhlásení stojí, že Lamborghini prehodnocuje a mení promo stratégiu pre rôzne autoshow. Bentley sa napríklad rozhodlo zamerať na menšie akcie, kde lepšie zacielia na budúcich zákazníkov. Účasť na výstave stojí značku milióny eur, najmä v luxusnom segmente, kde sa jedna predháňa pred druhou. Naopak prínos takýchto výstav je neistý. Väčšina ľudí si príde luxusné značky len obzrieť.


„Kríza môže viesť k hraničným situáciám, ale tiež môže znamenať zlom pre niečo lepšie, čo nás naozaj pohne ďalej. Potrebujeme preorganizovať skupinu,“ povedal generálny riaditeľ Volkswagen AG, Matthias Muller.


Mimochodom, okrem spomínaných značiek bude v Paríži chýbať aj Aston Martin, Rolls-Royce, ale aj bežné značky ako Volvo a Ford. Automobilky sa popri šetrení nákladov zameriavajú skôr na online promo. Výstavy už pre nich nie sú tak zaujímavé ako v minulosti. Dnes totiž „uniknú“ podrobné informácie a fotky ešte pred oficiálnymi premiérami a určite to nie je náhoda.


Napriek tomu, že niektoré značky budú v Paríži chýbať, stále sa bude na čo pozerať. Svetovú premiéru tu budú mať autá ako Ferrari LaFerrari Aperta, Honda Civic Hatchback, Hyundai i10 a i30, Land Rover Discovery, Mercedes-Benz triedy E All-Terrain and the Mercedes-AMG GT Roadster.


Zdroj: carscoops