Nuž a podľa automobilky je o typ pomenovaný FF91 naozaj veľký záujem. Firma totiž tvrdí, že už má 64 124 objednávok. Mohlo by sa teda zdať, že nový elektromobil vyvolá podobný ošiaľ ako Tesla Model 3, ktorú si za prvé dva týždne objednalo 400 000 ľudí. Je tu však niekoľko rozdielov. Hoci Tesla Model 3 v čase predstavenia ešte zďaleka nebola dokončená, ľudia Tesle dôverujú, pretože ich autá už roky reálne jazdia a presviedčajú ľudí, že elektromobily by mohli za niečo stáť. Elon Musk so svojou charizmou, víziami a produktmi navyše oslovil mnoho ľudí a vytvoril bohatú základňu fanúšikov. Tí sú veľmi presvedčení a lojálni, čo znamená, že ak si raz kúpia Teslu, sú ochotní ju vymeniť iba za novší model. Nuž a Model 3 dáva možnosť vlastniť elektromobil tejto značky širšej skupine ľudí, keďže je cenovo dostupnejší. Toto všetko však Faraday Future chýba. Značka síce má víziu, no nemá takého silného lídra, ktorý by ju dokázal tlmočiť ľuďom. Prečo by teda auto od firmy, ktorá ešte nikdy nedodala ani jedno vozidlo žiadnemu zákazníkovi na svete vyvolalo taký záujem?

Rozdiel je v systéme rezervácii. Zatiaľ čo záujemcovia o Model 3 musia zložiť vratnú zálohu 1000 € / 1000 $, v prípade Faraday Future je to inak. Prvé informácie síce hovorili, že záujemcovia musia zložiť vratnú zálohu 5 000 $, no nie je to úplne tak. Túto sumu musia zaplatiť iba tí, ktorí majú záujem o prioritnú rezerváciu. Na stránke výrobcu, však môžu ľudia urobiť aj rezerváciu bez priority a tá je úplne zadarmo. Nuž a rovnaký užívateľ si môže rezervovať viac vozidiel. Zatiaľ je ale možné urobiť rezerváciu iba z USA, Kanady a Číny. Lenže aj záloha za prioritnú rezerváciu je vratná, čo znamená, že si to potenciálny zákazník ešte môže rozmyslieť. Takže ani rezervácia zdarma zrejme nebude nijak zvlášť záväzná. Záujem o FF91 je tak zatiaľ iba orientačný.