Ťažké časy

Maserati beží na pol plynu. V továrni v Mirafiori zredukovala výrobu. A to výrazne. Zamestnanci s vedením spísali solidárnu zmluvu, ktorou zredukujú počet pracovných hodín o závratných 59 %. S tým prichádzajú aj nižšie platy, ale zamestnancov neprepustia. Nálada v továrni musí byť na bode mrazu. Levante prosto nepredávajú a v blízkej dobe sa to pravdepodobne nezmení.

Paradoxom je, že dopyt po SUV autách rastie raketovým tempom. A to aj v luxusných vodách. Je až podivuhodné, prečo nie aj u Maserati. Levante vyzerá dobre, je luxusné, má silné motory pod kapotou. Som zvedavý, ako to bude ďalej. V minulom roku predali v Európe len 5700 kusov Levante a záujem klesá. Značka kvôli nezáujmu tiež pozastavila všetky investície minimálne do septembra 2018.

Zdroj a foto: europe.autonews.com, Maserati, autofluence, caradvice