Corvette v sériovej podobe má klasickú koncepciu, tj motor vpredu a náhon na zadné kolesá. V tomto prípade sa však motor nachádza v strede vozidla a poháňa zadnú nápravu. Vzorom pri stavbe aktuálneho "závoďáku" bol v tomto prípade špeciál podobnej konštrukcie IMSA GTP Corvette Prototype z 80. rokov. Čas a vývoj však poskočil dopredu a tak sa tu stretávame len s tým najmodernejším náradím, aké má automobilka k dispozícií. Žiaľ, Chevrolet si všetky svoje vychytávky necháva pre seba a technické parametre svojej "Corvety" sú nateraz tajné. Tak či onak, v tejto farbe jej to veľmi sekne!

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov