Porsche hrdo tvrdí, že 911 GT3 Cup je najúspešnejšie okruhové náradie, pretože doteraz predalo 2395 kusov. Od novej generácie sa teda neočakáva nič iné, než pokračovanie úspešného trendu. Budúci rok ju zapoja do ich dvorného seriálu pretekov Porsche Mobil 1 Supercup. Rozdiel oproti súčasnej verzii je desať koní navyše (7 kW), takže 3,8-liter typu "boxer" posiela na zadné kolesá 338 kW (460 k) pri 7500 ot/min. Vrchol výkonu je k dispozícii o 1000 ot/min nižšie, než tomu je pri predchádzajúcej generácii. Sekvenčná prevodovka má šesť stupňov.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov
  Chcete ju? Tak si pripravte 181200 Eur. Pre svoj tím ale budete potrebovať dve autá... ;)  

Nová generácia 911 GT3 Cup má o dva centimetre širšie predné pneumatiky (27 cm) a zadné pribrali o centimeter (31 cm). Špeciál tiež dostal nové brzdové kotúče s priemerom 380 mm. Pre zvýšenie bezpečnosti Porsche vyvinulo novú ochrannú klietku a nové sedadlo pre pilota. Novoty sú ale i z vonka, predný spojler s karbónovými doplnkami je v štýle civilných 911, zadný nárazník sa ale liší centrálne vyvedenými dvomi koncovkami výfukov. Obrovské zadné krídlo tlačí auto k zemi, a spolu s vychytanou aerodynamikou uľahčujú riadenie vozidla. Aspoň tak tvrdí Timo Bernhard, továrny jazdec, ktorý je presvedčený, že ovládanie je ľahšie než pri predchodzej generácii.