Pred pobočkami Lidlu sa tvorili dlhé rady už skoro ráno. Plné predajne, žiadne miesto na parkovanie a v priemyselnej zóne dokonca vznikla dopravná zápcha. Mnohí ľudia dokonca presunuli svoje bežné nákupy práve na tento deň, aby využili výhodnú ponuku.

Ako prebieha akcia?

Kampaň bola dostupná pre zákazníkov, ktorí použili Lidl Plus aplikáciu a zaplatili za nákup minimálne 70 CHF. Okrem 1. decembra je zľava na diaľničnú známku dostupná aj 2. a 3. decembra, za cenu 23,90 CHF. Bez aplikácie sa dá známka kúpiť za 29,90 CHF počas všetkých troch dní.

Lidl predal dvojnásobok známok oproti minulému roku

Oficiálne vyjadrenie Lidlu potvrdilo, že táto akcia výrazne prekonala očakávania. Milena Hermann z Lidl Švajčiarsko uviedla, že Lidl predal približne dvakrát toľko diaľničných známok ako za predchádzajúci rok. Benefit počas adventného obdobia potešil mnohých vodičov.

Budeme niečo podobné vidieť aj na Slovensku?

Zatiaľ takéto akcie Lidl na Slovensku neoznámil, no švajčiarska skúsenosť môže byť inšpiráciou aj pre tuzemský trh. Návšteva Lidl pobočiek a nákup za zvýhodnených podmienok určite motoristov zaujala a ukázala možnosti ako sprístupniť diaľničné známky priamo v maloobchodnej sieti.

zdroj: Bluewin Lidl.ch obrázok generovaný AI

PRIVÍTALI BY STE PODOBNÚ AKCIU NA DIAĽNIČNÚ ZNÁMKU AJ NA SLOVENSKU?
  • Určite áno. Výborný nápad ( 100% )

     

  • Určite nie ( 0% )

     

  • Je mi to jedno ( 0% )

     

Odpovedal 1 človek