Použiteľná by ale mohla byť verzia s dvoma elektromotormi a pohonom všetkých kolies. Tá disponuje  výkonom 245 k a krútiacim momentom 540 Nm. Napriek vyššej hmotnosti 1 600 kg to stačí na zrýchlenie 0-100 km/h za 5,5 sekundy, maximálna rýchlosť je opäť limitovaná na 200 km/h. K zadnému motoru uloženému na mieste pôvodnej prevodovky pribudol predný elektromotor namiesto nepotrebnej palivovej nádrže a roztáča predné kolesá. Oba motory samozrejme spája elektronika v záujme vhodného rozdelenia sily medzi nápravami, pretože medzi nimi chýba akákoľvek mechanická väzba.

Porsche Boxster ako elektrická štvorkolka s dvoma elektromotormi a batériami namiesto plochého šesťvalca

Porsche Boxster ako elektrická štvorkolka s dvoma elektromotormi a batériami namiesto plochého šesťvalca


Šasi Boxsteru sa ale vzhľadom na stredomotorovú koncepciu celkom hodí na inštaláciu elektrického pohonu. Ťažká batéria s kapacitou 29 kWh sídli za kabínou na mieste spaľovacieho motora, čo je ideálne z hľadiska ťažiska i ochrany pred nárazom. V oboch prípadoch pohonu je batéria rovnaká a Porsche udáva zhodný dojazd  170 km na jedno nabitie, ktoré trvá deväť hodín z bežnej zásuvky. Rovnaký dojazd vysvetľuje regeneracie kinetickej energie predného elektromotora u silnejšej verzie. Tak čo, kúpili by ste si Boxster bez typického atmosférického šesťvalca s protibežnými piestami?

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov