Rovnaký motor V6 nájdeme aj v oživenom modeli Dino. Dino sa má vrátiť do ponuky značky na popud Marchionneho. Bývalý šéf Ferrari, Montezemolo, totiž model Dino dlho odmietal.

Aké modely plánuje priniesť výrobca talianskych plnokrvníkov? Model California čaká medzigeneračná výmena. Po novom má mať omnoho športovejší charakter. Mnoho majiteľov bolo totiž s GT (gétečkovým) naladením nespokojných. Zdroj z automobilky tvrdí, že nová California má byť aj lacnejšia. Základ ponuky príde navyše s novým motorom, ktorý niektorých určite sklame.  Pod kapotu sa má dostať prepĺňaný 2,9 litrový vidlicový šesťvalec. Rozovretie valcov má mať neštandardných 120°, čo pomôže znížiť ťažisko. California tak príde v novej generácii o dvojicu valcov.


Rovnaký motor V6 nájdeme aj v oživenom modeli Dino. Dino sa má vrátiť do ponuky značky na popud Marchionneho. Bývalý šéf Ferrari, Montezemolo, totiž model Dino dlho odmietal. Vo výsledku čakajme od Dina šesťvalec umiestnený uprostred. Cena nebude prekvapivo vôbec nízka. Odhady hovoria o sume okolo 180 000 €. „Baby Ferrari“ teda rozhodne nebude mať „Baby“ cenu.

Zmien sa dočká aj model FF. Štvorkolka od Ferrari dostane veľmi pravdepodobne veľké krídlové dvere (pre predných aj zadných pasažierov) typu Gullwing. Na druhej strane sa má zmenšiť veľký predný previs súčasnej generácie.


Vo veľmi špekulatívnej rovine je aj existencia modelu LaFerrarina. Ako už názov napovedá, ide o odvodeninu z hypercaru LaFerrari, avšak bez elektrických motorov a batérií! LaFerrarina má byť vo výsledku menej extrémne auto. Vadí to? Mne znie odľahčené LaFerrari dosť dobre! Špekulácie hovoria o uvedení na trh pri 70. výročí značky v roku 2017.

Zdroj: carscoops