Z profilu vyzerá trochu ako mix Lamborghini Urus a BMW X6, tak vysoko ale pripravovaný Renault Rafale nerúbe, aj keď výrobca tvrdí, že novinka „mieri vysoko“. Na prémiové značky nebude mať rozmery, predovšetkým jej ale k prieniku do vyšších tried bude chýbať patričná technika pod prednou kapotou.

Na stíhačku neodkazuje

Informácií máme zatiaľ veľmi málo, ale auto pomenované po lietadlách Caudron Rafale s motormi Renault (nemýliť si s Dassault Rafale, súčasnou viacúčelovou stíhačkou) podľa všetkého dostane benzín-elektrický pohon E-Tech kombinujúci 1,2-litrový preplňovaný trojvalec a dva elektromotory.

Technicky Austral a Espace

Ide o techniku známu z nového Renaultu Espace, preto vieme, že spaľovacia jednotka ponúkne 131 koní, 205 Nm a hlavný elektromotor ďalších 68 koní a identických 205 Nm. Systému bude navyše asistovať štartér-generátor, a ak sa v nastavení nič zásadné nezmení, Rafale ponúkne celkový výkon 200 koní a malý prídavný akumulátor s kapacitou 2 kWh na krátke jazdy a rozbehy v čisto elektrickom režime.

Naproti tomu Austral je vybavený aj benzínovým štvorvalcom s objemom 1,3 litra a mild-hybridnou technikou, spoľahlivé zdroje ale informujú, že sa tento agregát medzi predné kolesá Rafale nedostane.

Asi nemusíme pripomínať, že chystaný crossover bude postavený na modulárnej platforme CMF-CD, že už nedostane naftové motory a s veľkou pravdepodobnosťou pôjde o najdrahší model v ponuke Renaultu.

zdroj: Renault