Výhľad a zároveň bezpečie

Určili ho logicky len pre autá, ktoré majú presklenú strechu. Tá je určitým bezpečnostným rizikom pri prevrátení auta, kedy pasažier môže doslova vyletieť cez rozbitú sklenenú strechu. Navyše ochráni aj pred tvrdými štruktúrami strechy a sklenenými črepinami. Airbag sa nafúkne smerom zo zadnej časti strechy dopredu a zabráni potencionálne vážnym zraneniam. Po zachytení senzormi sa dokáže nafúknuť za 0,08 sekundy.

Airbag je technologicky veľmi špecifický, a preto je zatiaľ v štádiu prototypu. Je nositeľom 11 patentov, s ktorými chce značka získať technologickú a konkurenčnú výhodu. Čo hovoríte na nové riešenie Hyundai? Myslíte si, že pomôže predchádzať zraneniam, alebo je to zbytočnosť?

Zdroj: Hyundai