Zatiaľ čo prvá 8mička bola dostupná len ako kupé a žiadna M verzia do sériovej podoby neprišla, s príchodom druhej generácie to BMW vzalo poriadne od podlahy. Príchod 3 karosárskych verzií, k tomu „možno“ aj M verzia. Dnes tu máme kabriolet, interne označovaný ako G14.

Voči kupé sa rozmery líšia len minimálne.

Celková dĺžka je 4 843 mm, šírka 1 902 mm, výška 1 339 mm a rázvor 2 822 mm. Dizajn je prakticky tiež identický s verziou kupé, sériové LED svetlá sú za príplatok vymeniteľné za tie s laserovým diaľkovým režimom.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Rozdiel je v streche, ktorá je plátenná a štandardne čierna. Otvárať ju môžete do rýchlosti 50 km/h, celý proces otvorenia alebo zatvorenia vám zaberie 15 sekúnd. Do série pribudol tiež veterný deflektor, ktorý umiestňujete do priestoru zadných sedadiel. Vyhrievanie krku pre predných pasažierov je dostupné za príplatok.

Za zadnými opierkami hláv sú 2 hliníkové oblúky, ktoré sa v prípade prevrátenia pyrotechnicky vystrelia a chránia tak hlavy cestujúcich. Techniku preberá z kupé verzie. Na začiatok je tu teda zážihový vidlicový osemvalec M850i xDrive s 390 kW (530 k) a zrýchlením na 100ku za 3,9 sekundy.

Otvorenie alebo zatvorenie strechy trvá 15 sekúnd a dá sa s ňou manipulovať do rýchlosti 50 km/h.

Alternatívu tvorí radový vznetový šesťvalec 840d xDrive s 235 kW (320 k) a zrýchlením na 100ku za 5,2 sekundy. Oba motory sú spojené so športovou 8-stupňovou automatickou prevodovkou. Na trhy by mala novinka doraziť v priebehu marca 2019. Cenník zatiaľ BMW nepredstavilo.

Zdroj foto: BMW

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov