Rovnako ako pár ďalších značiek v nedávnej minulosti prichádza s novým logom aj francúzska automobilka Peugeot. A podobne, ako nedávno VW či KIA, aj Peugeot svoje logo predstavuje v 2D zobrazení a ako hovoria predstavitelia značky, má spájať hodnoty minulosti a súčasnosti.

Posledná verzia loga z roku 2010 (na obr.) odchádza do minulosti, strieda ho inak štylizovaná hlava leva v 2D zobrazení.

Návrat do budúcnosti

"Nové logo Peugeot naznačuje budúci vývoj značky. Hrdý lev, ktorý ju odjakživa sprevádza, vyjadruje univerzálne a multikultúrne formy identity. Je synonymom prestíže, istoty a nadčasovosti,“ hovorí fabrika. Za zložito a občas aj trochu neprehľadne znejúcimi okrídlenými vetami marketingu jednoducho hľadajte nové, modernejšie logo, ktoré by malo osloviť mladšiu klientelu a malo by lepšie korešpondovať s digitálnou dobou. Novo štylizovanú hlavu leva by mala uviesť do sveta nové generácia modelu 308, uvidíme ju však aj na všetkých propagačných materiáloch, v showroomoch (ktoré mimochodom získajú nový architektonický výraz a mali by vraj byť ešte útulnejším miestom pre zákazníkov), na kuchynskom príslušenstve (tomu sa Peugeot venuje už dlhé desaťročia) aj na značkovej elektronike či kancelárskych potrebách. Od svojho vzniku už Peugeot vystriedal 10 typov svojho loga (posledné je z roku 2010), predstavené logo je tak 11. v poradí.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov