Superb bude vo verzii GreenLine poháňaný motorom 1.6 TDI s výkonom 88 kW a kombinovaný s manuálnou šesťstupňovou prevodovkou, ktorá sa dočkala ešte dlhších prevodov. Okrem týchto vymožeností nájdeme v novom GreenLine-e aj obľúbený štart/stop systém, ďalej systém SCR (selektívnu katalityckú redukciu), skrátka budete musieť liať AdBlue a zopár aerodynamických zmien. Podvozok je bližšie k ceste o 15 mm, na piatych dverách Superbu liftback nájdeme malý spojler, na Superbe kombi ho nájdeme o niečo vyššie, na zadnej výklopnej stene pri hrane strechy. Vďaka tomu má liftback hodnotu aerodynamického odporu na úrovni 0,263 a kombík 0,275. Obyčajný Superb liftback má hodnotu 0,275, teda rovnakú ako GreenLine kombi.

Je nad slnko jasnejšie, že pri súčasnom nastavení merania spotreby paliva sú tieto hodnoty reálne naozaj len v labáku, alebo ešte s profíkmi v obore eko jazdy za volantom. No 99% ľudí takto zajazdiť nedokáže. Niet však pochýb o tom, že model GreenLine bude aj v reálnej premávke najúspornejším Superbom ponuky.
Skoda Superb III Greenline da na nadrz 1780 km v labaku

V základe dostanete Superb GreenLine so 16 palcovými kolesami a pneumatikami s nízkym valivým odporom. Za príplatok sú k dispozicii aj 17-tky, no kto by si priplácal za horšiu spotrebu najmä v prípade GreenLineu mi nie je celkom jasné. Okrem toho spoznáte GreenLine podľa štítku na piatych dverách, tónovaných zadných okien a hmlovkách s Corner funkciou (prisvecovanie do zákrut). GreenLine si budete môcť skombinovať s výbavami Active, Ambition a Style. Skrátka so všetkými, okrem Laurin&Klement.

Ceny GreenLineu ešte nie sú známe, no klasická verzia 1.6 TDI vo výbave Active začína na 24 090 €. Pripočítajte si k tomu pár stovák eur a máte jeho približnú cenu.