Obľúbenosť malých vozidiel je v celej Európe neprehliadnuteľná, a ťaží z toho aj malá C trojka, pre ktorú sa v prvom polroku rozhodlo o 12 % záujemcov viac, čo posunulo model C3 do Top 5 vo svojom segmente a predstavuje rekordné čísla v Európe za posledných 7 rokov.

Výroba Citroen C3 III. generácie sa začala v novembri 2016. Za necelé dva roky ho už kúpilo viac než 400 000 zákazníkov. Tento rok je to už viac než 160 000, a to je len september.

Čo majú na Cé trojke radi?

Z predanej "vzorky" je jasné, že veľká časť zákazníkov preferuje najvyššiu úroveň výbavy, páči sa im dvojfarebná verzia Bi-ton, veľká časť volí ochranu Airbump®, a približne pätinu nalákal voliteľný farebný interiér.


Bola by hanba, ak by sa C trojke nedarilo aj v domovskej krajine. Od uvedenia si ju objednalo už takmer 3.500 zákazníkov. Príťažlivosť novej C3-ky „MADE IN SLOVAKIA“ zvyšujú u Slovákov bohaté predajné mixy, ktoré sú synonymom nákupu „srdcová záležitosť“.