Súťaž - KÚP TRIČKO a VYHRAJ AUTO - trvá od nedele 14.02. do nedele 21.03.2021

Komplexne upravené Marošove BMW 318ti Compact E36

Všetko podstatné o svojom prvom aute povie Maroš v rozlúčkovej jazde. Ale pre rekapituláciu a prehľadnosť. Pod kapotou je 4-valcový 16 ventilový atmosférický motor M44 s objemom 1,9 litra. Ponúka slušný výkon 103 kW (140 k) a 180 Nm. Výkon na zadné kolesá posiela 5 stupňový manuál cez samosvor z BMW M3 E36. Kompót jazdí na športovom pružení D2 racing s nastaviteľnou svetlou výškou (vpredu). Všetky silentbloky podvozka, uchytenia prevodovky a diferenciálu sú špičkové tuhé silentbloky Powerflex. Vďaka tomu toto BMW 318ti nemá problém driftovať na vode, prachu a samozrejme snehu. Ale poskytne aj slušnú dávku precíznosti pri jazde na presnosť. Je vhodný aj na každodenné jazdenie. Športovú jazdu krotia väčšie predné brzdy z modelu BMW E36 328i. Má elektrické okná a zrkadlá a pre zimu a chlad vyhrievané predné sedalá. Pre horúčavy zas strešné okno, výklopné bočné okná a čierne fólie. Okrem toho diaľkové centrálne zamykanie a možnosť handsfree telefonovania. To však zďaleka nie je všetko.

Napriek 300 tisíc najazdeným km tento motor vôbec nežerie olej. Dôsledok príkladnej starostlivosti - olej je menený každých 10 tisíc km.  

Pomalú jazdu spestrí špičkový audio systém na mieru

Nemožno opomenúť špičkovú audiosústavu. Na mieru vyrátaný subwoofer Hertz  v kufri má parťákov v podobe 10 reproduktorov Hertz v kabíne. Tých 11 reprákov živia energiou dva veľké zosilňovače Audison v dvojitej podlahe kufra. Signál do systému prichádza z konzervatívne tvarovaného, no veľmi kvalitného autorádia Becker. Pochopiteľne, celý interiér je komplexne vytlmený gumoasfaltom a molitanom. Je to síce stará, ale veľmi komplexná audiozástavba.

AKO SA DO SÚŤAŽE ZAPOJIŤ?

Na nasledovnom linku kúp tričko TOPSPEED.sk  a automaticky si v hre nie len o Marošove prvé auto, ale aj ľubovolné disky AEZ, DOTZ či DEZENT podľa vlastného výberu a akčnú vodotesnú 4K kameru Lamax. Súťaž nie je obmedzená pre Slovensko, hrať môžu aj fanúšikovia z Česka.

 

Žrebovanie výhier prebehne v nedeľu 21.03. z pre nás neidentifikovateľných ID čísel jednotlivých nákupov pri ktorých nebudú viditeľné ani mená, ani adresy kupujúcich. Každý nákup má svoje unikátne ID. Viac kúpených tričiek (aj v jednom nákupe) šance v žrebovaní automaticky zvyšuje, pretože dané ID nákupu sa v zlosovaní výhercov znásobí počtom kúpených tričiek.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

PODROBNÝ POPIS BMW 318ti Compact:

Motor M44 - 16v radový 4-valec s objemom 1896 ccm. Na aute je vymenené za 13 rokov takmer všetko okrem motora, prevodovky, náprav a karoserie. Auto ma pravidelný servis, vymena oleja každých 10 000 km, raz za 2-3 roky sa meniaj aj všetky náplne - brzdová kvapalina, prevodový olej, diferákový olej, chladiaca zmes... Aktuálny nájazd 300 tisíc kilometrov. V roku 2019 kúpený nový sériový výfuk (stred a koniec), nová spojka Sachs, nová baterka Varta a STK do 08/2021.

Prevedené úpravy:

* lakované v r2010 (biely pigment)
* lesklé čierne obličky
* vyhrievané predné sedadlá
* číre predné a zadné smerovky, LED bočné smerovky
* športové silentbloky PowerFlex (nápravy, prevodovka)
* športové pruženie D2 Racing (nastaviteľná výška, útlm a vpredu odklony)
* predné brzdy z modelu BMW 328i E36
* samosvorný diferenciál z BMW M3 E36
* športový polokožený interiér M technic
* kompletné vytlmenie, komplexná audiozástavba
   (Herz subwoofer, 2x zosiľňovač Audison, 10x repro Hertz)
* špičkové autorádio Becker (mp3, wma, CD, handsfree...)

Aktuálne chyby:

* nefunguje nezávislé kúrenie Webasto (treba novú RJ)
* drobná hrdza na karosérii na troch miestach
* trochu hrdze zospodu, nič závažné
* nefunguje ostrekovač zadného okna
* slabá parkovacia brzda
* staré gumičky stieračov