Zákaznícka spokojnosť dosiahla cieľ roka už v prvom štvrťroku
Výnimočné hodnoty potvrdzuje aj odborník z EY
zdroj: AAA Auto
Najväčšia sieť autocentier s ojazdenými vozidlami v strednej Európe (AAA AUTO a Mototechna), zaznamenala v marci historický úspech. Trh s jazdenkami v Česku, na Slovensku a v Poľsku kúpil spolu 10 405 áut, čo je najvyšší počet v jednom mesiaci v celej histórii skupiny. Výnimočne silný bol aj celý prvý kvartál 2025, počas ktorého si z autocentier odviezlo vozidlo až 27 172 zákazníkov.
Trh s jazdenkami kvitne, čo je jasným signálom o tom, že ľudia nemajú peniaze na nové autá pretože sú chudobní. A trpáci z ekoterrorristických skupín v zastúpení realita plus cct si myslia, že si nové BEV budú ľudia húfne kupovať. Lenže si rozbili nos o realitu a teraz im tečie z nosa krv a budú musieť prehodnotiť nereálne ciele 2030. Už teraz sa teším, ako budú v 2030-tom kvičať.
@painkillerTvoj výplod by dával zmysel keby sa významne prepadli predaje, čo sa nedeje, navyše priemerná cena poriadne stúpla, čiže trpáka s rozbitým(dlhým) nosom robíš naďalej zo seba. Stále ťa baví sa takto ponižovať?
Skúšaj ďalej.
Ak chceš pobaviť môžeš konečne vyjadriť tie reálne ciele, lebo stále si nebol schopný popísať tú koexostenciu a tie 2-3 dekády.
@painkillerAj keby som nečítal správy a nevedel nič o tom čo sa vo svete deje, musel by som vidieť jednu vec. Aj slepý by to videl. Nárast malých autíčkárov, priekupníkov, dovozcov ojazdených automobilov. Nikdy ich nebolo toľko čo teraz. Kto sa často pohybuje na diaľniciach musí to vidieť. Osobák a za ním príves so starým autom.., alebo dodávka a za ním megapríves s dvoma-troma jazdenkami. Zároveň sa z ciest stratili veľké kamionové autoprepravníky naložené starými autami. Vysvetlenie je jednoduché. Kamióny naložené ojazdeným autami nejazdia, lebo nemajú kam. Tie autá väčšinou končili v bývalých štátoch Sovietskeho zväzu. Ale vojna na Ukrajine ten smer zavrela. Naopak rozmach drobných autíčkárov znamená, že obyvateľstvo EÚ hlavne na východe chudobnie a kupuje ojazdené autá tak ako nikdy pred tým. Imbecilné reči pošukov z odtrhnutej reality na tom nič nezmenia.
@Jano-NRImbecilný ostávaš sám, lebo ja som predsa netvrdil že nikto niekde v bývalom sovietskom bloku nechudobnie.
Podstata naďalej ostáva že dopyt po nových je silný a vďaka tomu že aj viac vydržia (lebo už nemajú zaostalý pohon) si ich môžu dovoliť ako jazdené aj tí chudobnejší, prípadne ako doplnok iné formy elektromobility ktoré sú lacnejšie ako MHD a tiež zvyšujú životnú úroveň.
Kačicová storka pobavila.