Extrémnosť špeciálu naznačuje iba veľké zadné krídlo.

Teraz už teda vieme, že Beetle GRC tu nie je na to, aby vodičovi a posádke spôsobovalo nevoľnosť. Neskúsený človek by však svoje jedlo vyvrátiť mohol. Pod kapotou je síce len 1,6 litrový preplňovaný benzínový motor TSI, no VW ho naladil na výkon 405 kW (550 k). Keď do úvahy zoberieme hmotnosť len 1360 kg, Beetle GRC sa akceleráciou dostáva k najlepším autám planéty.

„Grcka“ zvládne zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 2,1 sekundy. Ide o porovnateľný čas s Bugatti Veyron. Tento chrobák je v rámci zrýchlenia definitívne najrýchlejším na svete. Zvláda to napríklad aj vďaka šesťstupňovej sekvenčnej prevodovke a pohonu oboch náprav. Bližšie informácie bohužiaľ nepoznáme.

Nám Slovákom sa podľa názvu môže zdať, že daný Beetle má niečo dočinenia s obedom v igelitovom sáčku. Vôbec to však nie je pravda. ide o ultimátny stroj, ktorý vodiča na stovku doslova katapultuje.

Beetle GRC však v globále pôsobí viac nevinne ako vinne.

Špeciál pritom nevyzerá nijak extrémne. Vozidlo má znížený podvozok, zmenený predný nárazník, otvor pre nasávanie vzduchu na kapote, malé spätné zrkadlá, obrovské zadné krídlo a podobne. Pokojne si viem predstaviť, ako parkuje v garáži rodinného domu. Neznalý človek si môže myslieť, že ide len o obyčajný tuning. Ale nejde...

Zdroj: autoblog.com

Prečítajte si aj:  Tesla stavia elektročerpačky naprieč celým USA