Slogan Peugeot - MOTION & EMOTION vznikol ešte pred desaťročím. V roku 2010 bol hlavnou ideou oslavy 200-tého výročia založenia značky, ktorá vznikla ešte v roku 1810. To motto má symbolizovať alchýmiu inžinierstva, ktorá pretrváva v práci dizajnérov a konštruktérov od vzniku spoločnosti do súčasnosti a budúcnosti. Zároveň je ubezpečením, že Peugeot sa napriek nepochybne ťažkým časom pre auto priemysel špeciálne v Európe nevzdáva a naďalej chce byť kľúčovým výrobcom vozidiel.

Peugeot prezentuje pridanie elektrizujúceho písmena e so zeleno-modrým nádychom ako fakt, že výzvy spojené s energetickou zmenou zvládajú. Modifikovaný slogan MOTION & e-MOTION sa už v minulosti objavil pri typoch 3008, 508 sedan a 508 SW. Od tohto roku bude toto logo súčasťou komunikácie značky v každej krajine. Malo by sa objaviť na výstavách, predajných miestach, v TV reklamách a kampaniach. To podstatné pre fanúšikov značky a klientov však nebudú slogany, farby a zámery. To najdôležitejšie bude, aké Peugeoty budú o pár rokov v ponuke. Francúzi majú s výrobu elektromobilov dlhoročné skúsenosti, aj keď doposiaľ ich nepreferovali tak, ako to plánujú práve od tohto roku. Sami sme veľmi zvedaví, ako to zamýšľajú a zvládnu. Či má byť prechod skokový rovno na elektromobily, alebo postupnejší s využitím kombinovaného hybridného pohonu...