Z novely vyplýva, že každý, kto má v technickom preukaze zapísaný priečkový systém, môže požiadať obvodný úrad dopravy, podľa svojho miesta trvalého pobytu alebo sídla firmy o zmenu vo „veľkom techničáku“. Obvodný úrad vydá nové osvedčenie.


Pozor, z toho pramení ďalšia povinnosť! Prevádzkovateľ vozidla je povinný do 15 dní oznámiť zmenu v evidencii vozidla príslušnému orgánu Policajného zboru, ktorý v technickom preukaze, časť 2, vykoná evidenčný úkon.

Po podpísaní prezidentom SR nadobudne novinka účinnosť od 1.marca 2012. Ibažeby tento zákon nepodpísal... :)

Teraz je na ťahu prezident, ktorý dostal zákon na podpis. Po jeho podpísaní by mal nadobudnúť účinnosť 1. marca 2012. Povinnosť mať priečkový systém ostáva vozidlám kategórie N1, ktoré nevychádzajú z M1 a sú prevažne určené na prevoz nákladov. To preto, lebo predmety by pri kolízii, či jazde mohli ohroziť vodiča. Ľudia, ktorých sa táto zmena týka uvádzajú, že policajti prestali striktne kontrolovať deliace mreže už od 1.augusta 2011. Čo dodať? Zdá sa, že sa tu po viac než 10. rokoch KONEČNE definitívne skončila éra mreží na slovenských autách.

Radšej neskoro ako nikdy. Slovensko sa ako jedna z posledných krajín Európy lúči s deliacimi mrežami N1.

Radšej neskoro ako nikdy. Slovensko sa ako jedna z posledných krajín Európy lúči s deliacimi mrežami N1.