Time Attacku sa môžete zúčastniť aj so sériovým autom!

O čo ide? Time Attack sú preteky s časom, jazdci nebojujú so súpermi priamo koleso na kolesa, ale snažia sa vyžmýkať zo svojho auta maximum a zajazdiť čo najlepší čas. Jazdci budú môcť trénovať počas dvoch polhodinových tréningov a potom svoje umenie predvedú v dvoch polhodinových Time Attackoch. Na konci sa sčíta najlepší čas z prvého a druhého Time Attacku, najlepší súčet určí víťaza. Pretekári budú rozdelení do tried podľa objemu, teda môžu jazdiť v triede do 2000 cm3, do 3500 cm3 a nad 3500 cm3.

Time Attack bude súčasťou druhej polovice Slovenského Okruhového Pohára. Nejde o poradie pod šachovnicovou vlajkou, ale o najrýchlejšie kolo. Najlepšie je, že Time Attacku sa môže zúčastniť každý, a to aj so sériovým autom!

Najlepšie je, že Time Attacku sa môže zúčastniť každý a nepotrebujete na to pretekársky špeciál, môžete jazdiť aj so sériovým autom. Musíte mať akurát ťažné oká vpredu i vzadu, dlhé oblečenie, prilbu a rukavice. V aute nesmie byť spolujazdec a idete na vlastné riziko. To je všetko. Organizátori však odporúčajú bezpečnostný rám, motoršportové sedadlo, aspoň 4-bodové pásy, hasiaci prístroj a odpojovač elektrického systému.

Nejde o poradie pod šachovnicovou vlajkou, počíta sa najrýchlejší čas

Time Attack bude súčasťou druhej polovice Slovenského Okruhového Pohára, takže prichádza výborná príležitosť zajazdiť si na maďarskom Pannonia Ringu, Masarykovom okruhu v Brne a Slovakia Ringu. Za dve hodiny jazdy na okruhu zaplatíte štartovné 129 eur, v ktorom je už zarátaný transpondér, štartové číslo, kompletné bezpečnostné zabezpečenie trate a vyhodnotenie podujatia s pohármi pre najrýchlejších. Všetky informácie o Time Attacku na stránke Slovenského Okruhového Pohára www.okruhy.sk/time-attack.

Časový harmonogram:
13:00 - 15:00    administratívne a technické preberanie
15:30 - 16:00    voľný tréning č. 1
16:00 - 16:30    voľný tréning č. 2
16:30 - 17:00    time attack č.1
17:30 - 18:00    time attack č. 2
18:10    vyhlásenie víťazov

Rozdelenie do tried:
Trieda 1 - do 2000 ccm
Trieda 2 - do 3500 ccm
Trieda 3 - nad 3500 ccm
Koeficient turba 1,7
Diesel - bez koeficientu

Bodovanie:
1. miesto - 10 bodov
2. miesto - 8 bodov
3. miesto - 6 bodov
4. miesto - 5 bodov
5. miesto - 4 body
6. miesto - 3 body
7. miesto - 2 body
8. miesto - 1 bod
Poradie v jednotlivých triedach sa určuje súčtom najlepších časov TA1 + TA2.

Kalendár:
9.7.2015   Pannonia Ring
27.8.2015 Brno
2.10.2015 Slovakia Ring