Faceliftovanú SQ7 v našom prípade poháňal dvomi turbami preplňovaný dieselový motor V8 s objemom 4 litre, ktorý ponúka 320 kW (435 k) a až 900 Nm krútiaceho momentu. SQ7 sa tak môže popýšiť aj veľmi slušnými dynamickými parametrami. Napriek tomu, že váži viac než 2 a štvrť tony, z nuly na 100 km/h zrýchli za 4,8 sekundy. Maximálna rýchlosť sa vyšplhá na 250 km/h, čo je však elektronicky obmedzená hodnota. Až do roku 2020 bolo samozrejmosťou, že SQ7 dostanete len s naftovým agregátom, avšak po novom je k dispozícii aj benzínový variant. Ten ponúka o 72 koní viac a o 7 desatín rýchlejší šprint na stovku. Pohonné jednotky zároveň spolupracujú s 8-stupňovou automatickou prevodovkou tiptronic. 

Ak sa pozrieme na podvozok, ako vpredu, tak aj vzadu nájdeme 5-prvkové nápravy so stabilizátorom a pneumatickým pružením. Za príplatok je k dispozícii aj elektromechanická aktívna stabilizácia náklonu auta. SQ7 profituje aj z permanentného pohonu všetkých kolies quattro so športovým diferenciálom. Ten v prípade pretáčavosti vozidla presunie krútiaci moment na koleso na vnútornej strane zákruty, čím pomôže auto stabilizovať. Ako rýchlo však dokáže zareagovať stabilizačný systém pri poklese trakcie na niektorom z kolies?

6/6 hviezdičiek 

Audi SQ7 TDI 4x4 test zvládlo na plný počet hviezdičiek, pričom celkový čas činil 11,84 s. Reakčný čas bol veľmi slušný, napriek tomu, že 4x4 test bol vykonaný ešte na našich starých valcoch, kde autá obecne dosahovali o niečo horšie časy. Najdlhšie SQ7 trval test s priľnavosťou len na jednom kolese prednej nápravy, no s časom 5,12 sekundy nemôžeme ani hovoriť o nejakom trápení. Ak to však porovnáme s SQ7 pred faceliftom, ide o posun vpred. Staršia verzia totiž nezvládla práve vyššie spomenutú skúšku a z nášho 4x4 testu si odniesla „len“ 5 hviezd.