Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov

Na prvý pohľad je to len Ford Mustang Mach 1 z roku 1969, ale i tomu, kto sa nevyzná do amerík, niečo na jeho vzhľade nepasuje. Tie detaily sú príliš hladké a vlastne celé je to voľajaké nové. A v tom je to čaro. Pretože tento kúsok majú na svedomí chlapi z Retrobuilt, ktorí sa špecializujú na prestavby Mustangov. Nejde ale o klasické renovácie, oni na to idú trochu inak. Pod oldschoolovo vyzerajúcou kapotou je totiž najnovšia technika z moderných Fordov. Čiže vy si doveziete nový Mustang GT a oni vám ho preoblečú do elegantného fraku fešáka z 69-teho roku. Zvonku krásne retro, vo vnútri klíma, šesť airbagov a plná záruka. A pod prednou kapotou 5,0-liter V8 so 420 koňmi. Olé!

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov

Pozrite na fotky, a je vám hneď jasné, že v Retrobuilt nepozajú slovo "kríza" a ich autá sa predávajú ako teplé rožky. Tento konkrétny kúsok mal premiéru na tohtoročnej SEMA v Las Vegas a je to Mustang stojaci na Fordovskej platforme S197. S nimi v Retrobuilt pracujú už od roku 2009, kedy spustili tento program úprav. Je im jedno, či doveziete na prestavbu už jazdený kúsok alebo Mustang priamo zo showroomu. Firma ale preferuje, ak im doveziete auto s čiernym lakom, pretože čierna v priestore motora korešponduje s dobovým štýlom. Úpravca začne tým, že z darcu odmontuje predné blatníky, masku nárazníky, kľúčky dverí, zrkadlá a kolesá. Prednú kapotu nahradia laminátovou náhražkou, ktorá je prispôsobená rozmerom moderného mustangu. Ten je väčší a širší o pár čísiel v porovnaní s ročníkom 69. Na zadné okno idú laminátové lamely, ktoré autu dávajú dokonalý "old look", a uzavrú to inou zadnou časťou. Posledným detailom sú chrómované nárazníky, ktoré vo vás vyvolajú pochybnosti o tom, či je to naozaj nová mašina.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov

Motor úpravca ponechal bezo zmeny, len vám dá na výber, či chcete šesť stupňový manuál alebo automat. Väčšina zákazníkov si vyberie manuál, tak ako to má byť. Podvozok je posadený na tlmiče Eibach Pro-Plus a pneumatiky Nitto NT 555 Extreme ZR sú obuté na 18-palcových diskoch. Lak karosérie má kompletne na starosti Retrobuilt a po šesť týždňovom čakaní Mustanga doručia zákazníkovi. Niekto by mohol nazvať interiér sklamaním, pretože ten je totožný s aktuálnym Mustangom, ale kvalita materiálov a záruka - to sa neodmieta. Keď toto všetko zoberiete do úvahy, tak ani cena nie je nijako zlá. Vypýtajú si 30 000 dolárov + cena darcovského auta.