Svoju celkom novovyvinutú technológiu otestoval na modeli CCXR, ktorého telo je vytvorené z karbónu. Aj napriek celkovo 6tim vyrobeným kusom sa vo Švédsku rozhodli vyrobiť limitovanú edíciu tohto typu pod označením Trevita.

Proces nanášania diamantového prášku medzi molekuly karbónu patrí medzi ďalšie "šuflíkové" finesy Koenigseggu, ktorí vymysleli a zrealizovali zatiaľ najúchylnejšiu pimpovačku vo svojej réžii!

Trevita je vo švédštine skratkou a voľne by sa dala preložiť ako "tri biele", teda tri modely CCXR, ktoré budú mať svoju karosériu obohatenú a diamantový prášok. Doteraz to celkom nechápem, ale šípim, že toto narobí v tuningu supercars revolúciu. Čo vy na to?

Detailný pohľad na štruktúru karbón - diamant

Detailný pohľad na štruktúru karbón - diamant