RennTech vsadil na úpravu turbo-dieselovej pohonnej jednotky. 3,0 litrovú Vé6ku plánuje RennTech podrobiť komplexnej prerábke. Základné hodnoty krútiaceho momentu (výkon nie je známy) sú veľavravné - 510 Nm. Zo základného mamutieho krútiaceho momentu odvodili aj názov Géčka jubilanta, a to Torguezilla.

Ako je možné vidieť na obrázkoch, kresby od PlatuneDesign/RennTECH vyobrazujú poslednú edíciu jedného zo skutočných off-roadov. Zásahy do karosérie sú viac ako markantné a celkom pretvorili vizáž Géčka. Obrovské valce namiesto kolies hovoria jasnou rečou. Táto kára je zatiaľ len víziou a o jej výrobe ešte nie je rozhodnuté. Nechajme sa prekvapiť, čo prinesú najbližšie dni.

 

Touto cestou by sme radi popriali jubilantovi - Mercedesu G a želáme mu aj ďalších aspoň tak úspešných 30 rokov, aké boli aj tieto pedošlé. Gratulujeme!