Ako celý McLaren, tak aj jeho farba je úžasná.

Ako celý McLaren, tak aj jeho farba je úžasná.

Mansory upravil McLaren MP4-12C s cieľom čo najviac ho odlíšiť od sériovky. To sa im definitívne poradilo. Na už aj tak vynikajúcom exteriéri pribudla ultraľahká kapota a veľa karbónu. Zadné krídlo spolu s difúzorom poskytujú vyšší prítlak. Zníženie hmotnosti sa podpísalo na vylepšení brzdenia, akcelerácie a spotreby paliva. Interiér ponúka pasažierom maximálny luxus v podaní kože a uhlíkových vláken. Pozornosť púta aj nový volant a hliníkové pedále. Krásou McLarenu sa kochajte na fotkách. Zmenu výkonu treba rozpísať.

Úprava od Mansory nie je len o kráse, ale aj o výkone. 3,8 litrová V8 získala 46 kW (62 k).
Z uhlíkových vláken sú vyrobené spätne zrkadlá, spodná časť nárazníka a iné.

Z uhlíkových vláken sú vyrobené spätne zrkadlá, spodná časť nárazníka a iné.

Mansory nahodilo na MP4-12C nový výfukový systém, novú riadiacu jednotku a športový vzduchový filter. Výsledkom úprav 3,8 litrového dvojito preplňovaného osemvalca je brutálny výkon 493 kW (670 k). V porovnaní so sériovou výrobou došlo k nárastu o 46 kW. Rovnako narástol maximálny krútiaci moment zo 600 na 675 Nm. Mansory nezverejnila údaje o zrýchlení. Poznáme len maximálnu rýchlosť 353 km/h. Exteriér vynikajúco dopĺňajú špeciálne navrhnuté zliatinové kolesá. Vpredu na 20 palcových diskoch sú obuté pneumatiky s rozmermi 245/30 R20. Zadné 21 palcové disky majú pneumatiky 305/25 R21. Tento McLaren nie je jediný kúsok, ktorý v Mansory za ostatné mesiace pripravili. Čoskoro sa dočítate o ďalšom majstrovskom diele.

Zadné krídlo a difúzor vyšujú potrebný prítlak na zadnú nápravu.

Zadné krídlo a difúzor zvyšujú potrebný prítlak na zadnú nápravu.

Dvojfarebný interiér ponúka luxus v podaní kože a uhlíkových vláken.

Dvojfarebný interiér ponúka luxus v podaní kože a uhlíkových vláken.