Novú Alfu Giuliu poznáme zatiaľ len v najvýkonnejšej verzii Quadrifoglio Verde. O najväčšiu časť predajov sa však budú starať iné verzie. Vďaka úniku informácií poznáme aj základné pohonné jednotky. 

 

Základným motorom bude 2,2 litrový turbodiesel s výkonom 152 koní. 

Základným motorom bude 2,2 litrový turbodiesel s výkonom 152 koní. Agregát 2,2 JTDM príde aj v silnejšej verzii s výkonom 183 koní. K dispozícii bude manuálna a automatická prevodovka. Obe verzie prídu výhradne so zadným pohonom. Vrcholná dieselová verzia 2,2 JTDM dostane 213 koní, pohon všetkých kolies a automatickú prevodovku.


Základným benzínovým motorom bude 2,0 liter s výkonom 203 koní. Dvojliter GME(Global Medium Engine) príde aj vo výkonnejších verziách s výkonom 254 koní a 284 koní. Podľa uniknutých informácií príde len s automatickou prevodovkou. Ak má byť Giulia auto orientované na vodiča, tak to trochu zamrzí. V ponuke bude pohon zadných, ale aj všetkých kolies.

Vrcholom je šesťvalec s génmi Ferrari. Má objem 2,9 litra a prepĺňanie turbodúchadlom. Výkon bude 497 – 507 koní. K dispozícii budú až tri prevodovky: manuál, automat s hydromeničom a dvoj-spojkový automat.


Je možné, že zoznam motorov nie je konečný. Benzínové agregáty začínajú až od hranice 200 koní a tu je priestor na menšiu pohonnú jednotku so skromnejším výkonom. Alfa Giulia má konkurovať autám ako BMW radu 3, Audi A4, Mercedes triedy C, Jaguar XE, či Lexus IS.


Zdroj: carscoops