„Sme tradičná značka, no máme možnosť zmeniť zažité vnímanie tradície. V skutočnosti naši zákazníci taký krok očakávajú. Ako ďaleko však môžeme zájsť? A môžeme zamieriť do vyššej kategórie? Povedala by som, že áno. Bez ohľadu na segment tak môžeme urobiť len našim vlastným spôsobom,“ povedala v rozhovore riaditeľka automobilky Linda Jacksonová.

„Kľúčovým prvkom našej DNA je slogan 'Buďme odlišní, ale cíťme sa skvelo', podľa ktorého vyrobíme každé nové auto. Chceme, aby bol Citroën atraktívnou, inšpiratívnou a ikonickou značky bez ohľadu na segment, v ktorom sa nachádza,“ dodala Jacksonová. Okrem toho poznamenala, že tento posun umožnilo práve osamostatnenie značky DS. Máme teda očakávať novú definíciu značky vraj „bez limitov“. Dúfajme, že automobilka sľub dodrží. Každopádne, novú C5 a C6 by sme uvítali. S novým systémom pruženia by to mohli byť tie "správne" Citroëny.

zdroj: Autocar