To najdôležitejšie je pravdepodobne veľkosť. Keďže to má byť autonómny elektromobil primárne určený do mesta, koncept má dĺžku 4,3 metra. Nie je to síce Smart alebo podobné malé približovadlá, ale určite zmysluplnejšie, ako novodobé SUV s problémovým parkovaním v úzkych parkovacích boxoch.

Šírka je 1,9 metra, s rázvorom 2,77 metra však odvezie aj cestujúcich vzadu s akým-takým komfortom. Nová platforma pre elektromobily tiež nemá stredový tunel, ktorý odoberá ďalší priestor. Automobil by mal dokázať jazdiť na úrovni autonómnej jazdy 4. Automobilka preto pripravila interiér tak, aby posádka nemala problém s otočením sa na druhého účastníka.

Áno, skutočne živé rastliny by podľa Audi mali prispieť k lepšiemu vzduchu v interiéri.

Vpredu máte pohodlné sedadlá s tvarovaním, zadná lavica už dostala menej prvkov na držanie tela. K ovládaniu sa dostane napríklad hlas, dotykové obrazovky alebo aj systém na sledovanie očí. Špeciálne okuliare s virtuálnou realitou zabavia počas jazdy bez vedenia vozidla.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Elektromotor s maximálnym výkonom 125 kW (170 k) je pri zadnej náprave, poháňať bude teda práve ona. Akumulátor s kapacitou 65 kWh by mohol zabezpečiť dostatočný dojazd, aký konkrétne, to však Audi neuviedlo. Automobilka tiež predpokladá, že automobil by mal jazdiť najčastejšie v tempe od 20 do 70 km/h, prednosťou tak nie sú rýchle rozjazdy alebo rýchle prejazdy zákrutami.

Exteriér modelu je jasným odkazom na rodinu Audi, aspoň teda spredu. Šesťuholníková maska Singleframe je jasným odkazom na iné Audi a je včlenená medzi LED svetlomety komunikujúce s okolím (osvietenie chodca a podobne). Uvidíme, či sa takýto typ auta dostane aj do sériovej výroby, dizajnom to nie je až taká katastrofa, ako niektoré štúdie budúcnosti.

Zdroj foto: Audi

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov