O LaFerrari sme poriadne nepočuli od jeho premiéry na ženevskom autosalóne. Človek by myslel - po tom, ako bolo auto prezentované - že je to už funglovka a čoskoro sa spustí sériová výroba aby uspokojili tých 499 solventných zákazníkov, ktorí zložili zálohu. Lenže auto ani z ďaleka hotové nie je, a do výroby pôjde najskôr budúci rok.

O tom, čo sa deje za bránami fabriky nikto nič nevie. Podľa klebiet Ferrari stále pracuje na zladení pohonného ústrojenstva a detailov auta. V skutočnosti zatiaľ existujú iba tri autá. Jeden showcar a dva maskované prototypy. Jeden v čiernom hábite, aký poznáme už z pred premiéry, a druhý v "bielom maskovaní" na videu. I to hovorí o tom, že od sériovej výroby sú ešte pomerne ďaleko. Podľa serveru Jalopnik.com sú okolo prototypu všelijaké klebety. Inžinieri údajne zápasia s dosiahnutím požadovanej hmotnosti. I výkon motora nie je ešte to pravé orechové, teda sľubovaných 963 koní. Na trati vo Fiorane to tiež nevyzerá, že by LaFerrari jazdilo plnú paľbu. Podľa iných rečí zo zákulisia sa prototypu nepodarilo zatiaľ prejsť nárazovým testom. Čiže je možné, že LaFerrari dostane pár kíl navyše aby testy vôbec splnilo. 

Z webu Ferrari Chat zasa vieme, že podľa ľudí z blízkeho okolia vývoju, LeFerrari má "nejaký veľký problém". Čo to môže byť, sa už nešpecifikuje. Ale automobilka o LaFerrari mlčí, nikde neuvádza nové časy vo Fiorane, ani sa nechváli priebehom vývoju, a autosalón v Ženeve bol vlastne jedinou veľkou akciou, kde Ferri prezentovali. Nepriviezli ho ani do Pebbles Beach a ani do Goodwoodu. Takže čo je za tým? Ferrari sa buď neponáhľa, pretože LaFerrari nie je bežné tuctové superauto, ale vrchol dekády a špička hybridov dnešnej doby. Takže bude prezentovať len dokonale dokončené auto. Alebo to urobili finančne prezieravo, ukázali prototyp, povedali aký výkon dokážu dosiahnuť a nechali si zaplatiť vývoj auta už dopredu, a teraz v ňom len pokračuje. Ako to celé dopadne uvidíme možno už v apríli budúci rok.