U Gemballu prepracovali predný nárazník, ktorý teraz dokáže "spapkať" viac vzduchu a hrana otvoru prirodzene nadväzuje na krivky LED diód pre denné svietenie. Zároveň tým Porsche dostalo vzhľad bližší GT3. Prahy plynule nadväzujú a zvýrazňujú nízko položený podvozok auta. V zadnej časti auta karbónový pás oddeľuje svetlá a difúzor auta, v ktorom si našla svoje miesto až šestica výfukov. Toto riešenie u Gemballu použili prvýkrát, dáva autu iný zvuk a zároveň vytvára menší spätný tlak vo výfukovom systéme, vďaka čomu výkon motora povyskočil o desať koní na 405 k (teda 302 kW). 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Gemballa upravil i pruženie, použili kratšie pružiny, ktoré ale spolupracujú so systémom PASM (zmena svetlej výšky) i keď je teraz auto nižšie o 20 mm. Netreba opomenúť i to, že 911-ka sa vozí na 21-palcových diskoch GForged. Tie sú v ponuke v troch vyhotoveniach - čierne, čierna matná a leštené. Sú ľahšie než sériovky a tuner si za ne vypýta 8 948 Eur. Brzdy v nich má na starosť Brembo.