Dizajn exteriéru je pre Ferrari pomerne netypický a nebyť loga značky, asi by ste netipovali, že ide o Ferrari. Klesajúci nos vedie zrak až k prednej mriežke chladiča, ktorej, úprimne, neviem prísť na chuť. Pod ňou sa nachádza predný splitter, podtrhávajúci športový charakter auta. Zadok zase dopĺňajú štyri koncovky výfukov a dva páry rozdelených zadných LED svetiel.

Prémiový interiér

Zovňajšok auta však nie je to, čo ma zaujalo najviac. Je ním jednoznačne interiér, pôsobiaci nielen moderne, ale aj luxusne. Ako vodič, tak aj spolujazdec majú pocit, akoby sedeli v samostatnom kokpite. Ten ešte umocňuje vlastný displej pred spolujazdcom, ktorý je v automobiloch stále skôr raritou. Relatívne atypické je aj vertikálne umiestnenie hlavného displeja infotainmentu. Celému interiéru dominujú kvalitné materiály ako koža či alcantara, vďaka čomu má majiteľ ešte väčší pocit prémiovosti. 

Pod kapotou sa skrýva 3,9-litrová V8-čka twin-turbo s výkonom 456 kW (612 k) a krútiacim momentom 760 Nm, ktorý na kolesá prenáša 8-stupňová dvojspojková prevodovka. Rozbeh z 0 – 100 km/h zvládne Roma za 3,4 sekundy a s plynom na podlahe jej max. rýchlosť vraj presiahne 320 km/h.

Originálny dizajn kľúča

Ferrari Roma síce nie je škaredé auto, no podľa mňa má k hodnoteniu „krásne Ferrari“ poriadne ďaleko. Čo hovoríte na novinku vy? Páči sa vám? 

Zdroj: motor1.com

Video: TopGear