Kórejská automobilka Hyundai pred klasickými sedanmi dvere rozhodne nezatvára. Naopak, v časoch honby za emisiami sa nízke aerodynamické autá ukazujú ako „rodinný“ poklad vylepšujúci flotilové emisie, veľký hráči si ich preto radi nechávajú vo výrobnom programe. Na trhoch, kde ich popularita neklesá navyše ponúkajú ich ďalšie a ďalšie verzie. To je aj prípad modelu Hyundai Sonata, ktorý sa čoskoro objaví aj vo verzii N-Line.

Sonata si k dobrej spotrebe pomáha aj veľmi slušnou aerodynamikou (koeficient aerodynamického odporu 0,27).

S turbom a solídnym objemom

Športovo ladená Sonata N-Line sa na trhu objaví s prepĺňaným štvorvalcom 2.5 T-GDi pod kapotou. V sériovej verzii príde naladený na max. výkon 213 kW (290 k) a krútiaci moment 420 Nm. Presné dynamické parametre zatiaľ nie sú známe, Hyundai však rovno priznáva, že plnohodnotná športová verzia „N“ sa v modelovom rade Sonata neobjaví. Vzhľadom na charakter a cieľové použitie bude vrcholom tohto modelového radu práve verzia N-Line. Ukáže sa aj v Európe? Nevieme, keďže však Sonata existuje aj v hybridnej verzii, nebolo by to veľkým prekvapením.