Skvelý radový 6-valec prepĺňaný dvoma turbami N54B30 mal už v sériovom stave slušné parametre. Max. výkon 340 k a 450 Nm (500 v overbooste) sú pre mnohých viac než dosť.  V LEIB Eng však posunuli jeho parametre na 368 kW (500 k) a 600 Nm. Zmena softvéru však nie sú všetky zmeny hnacieho agregátu. Motor dostal väčšie turbá, väčšie sanie a nový, výkonnejší systém chladenia. Pôvodný výfukový systém nahradili setom od talianskych Supersprint, ktorý ponúka menší odpor voči toku spalín, ktorý je navrhnutý tak, aby bol úbytok sily motora v nízkych otáčkach pri zavretej výfukovej klapke čo najmenší. Zmenilo to aj zvuk auta. Výraznejšie hlboké tóny v nízkych otáčkach prechádzajú do vysokých agresívnych tónov v hornom spektre otáčok. Ovládanie klapky výfuku naprogramovali v LEIB Eng na gombík M na volante. Softvérovo zároveň zrušili elektronický obmedzovač maximálky, takže tento nabúchaný drobec teraz dokáže až 306 km/h.

LEIB Engineering BMW 1M

Pre drsnejší vzhľad mierne znížili difúzor Alpha N, napumpovali blatníky oboch náprav tak, aby s rezervou poňali disky s rozmermi 10x20 palcov a auto ešte viac znížili pomocou setu Bistein B16 PSS10. Na nich sú pneu (v tomto prípade Yokohama Advan Sport s rozmermi 255/30 R20 vpredu a 275/30 R20 vzadu.


Pre viac info o úpravcovi: www.leib-engineering.de

LEIB Engineering BMW 1M