Crossover je dlhý 4,64 metra a stojí na podvozku s rázvorom 2,7 metra. Aj naďalej však ostáva absolútne strašidelným autom. Nebojím sa povedať, že je to najdesivejšie vozidlo posledného desaťročia. Tlačová správa hovorí o dynamických a plastických tvaroch. Podľa mňa ide o krivky, na ktoré by sa po tme nemali pozerať labilnejšie povahy. Ale koncepty sú aj o takýchto extrémoch.

Interiér má zachovať dynamické ambície automobilu. Vnútro je rozvrhnuté v štýle 2 2. Okrem toho tam nájdeme Remote Touch Interface a displej Touch Tracer s ovládaním pomocou dotykového panela.

Hybridné ústrojenstvo pozostávajúce z benzínového šesťvalca a elektromotorov nestačilo. Lexus ho vymenil za preplňovaný štvorvalec s objemom 2,0 litra.
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

V oblasti dizajnu však nedošlo k žiadnym zmenám a teda podstatnejšie je to, čo má LF-NX Turbo pod kapotou. Poháňať ho bude zážihový štvorvalec s objemom 2 litre. Lexus má teda po prvýkrát benzínový motor s turbom.

Pohonná jednotka bude vybavená systémom vstrekovania D-4S, časovaním ventilov VVT-i a turbodúchadom typu Twin-Scroll. Bližšie podrobnosti o výkone však automobilka nezverejnila.

Nový motor má nahradiť atmosférický 2,5 litrový šesťvalec. Očakáva sa od neho vyšší výkon v nižších otáčkach a samozrejme ekologickejšia prevádzka.

Zdroj: tlačová správa

Prečítajte si aj:  Škaredokrásne kupé Lexus RC malo premiéru v Tokiu