Oficiálne predstavenie je naplánované na autosalón v Los Angeles. ktorý otvorí svoje brány už budúci mesiac, a začiatok predaja na apríl 2020. V ponuke bude aj edícia First Edition s výbavou navyše, ako sme to poznali napríklad pri BMW M5 aktuálnej generácie.

Okrem bežnej verzie svetlo sveta uvidí aj výkonnejšia Competition. Sériovo ponúkne 4,4-litrová preplňovaná zážihová V8 441 kW (600 k) a 750 Nm, verzia Competition pridá na úroveň 460 kW (625 k). A čo zrýchlenie? Identické s kupé. Bežná verzia na 100 km/h zrýchli za 3,3 sekundy, Competition za 3,2 sekundy. Spolu s kupé tak ide o najrýchlejšie akcelerujúce sériové BMW.

Samozrejmosťou je 8-stupňová automatická prevodovka a pohon všetkých kolies M xDrive s M diferenciálom na zadnej náprave. Po vypnutí stabilizačného systému DSC máte k dispozícii pohon iba 2WD, teda čistú zadokolku, ako aj v prípade M5.

Veľkou výhodou voči M8 kupé a kabriolet je dlhší rázvor až o 200 mm, cestujúci vzadu tak dokážu obsedieť aj dlhšiu vzdialenosť a verzia totiž aj 5-miestna. V sériovej výbave sú napríklad laserové svetlá, head-up displej alebo parkovací asistent. Čo si myslíte o novinke vy? Vznikla tak poriadna konkurencia pre Porsche Panameru Turbo S E-Hybrid a Mercedes-AMG GT 63 S 4 door Coupe?

Zdroj foto: BMW