O pohon sa bude starať už známy V12 motor s objemom 5.9 litra, ktorý produkuje 365 kW (490 koní) a krútiaci moment 570 Nm. Spomínaný motor bude pohánať kolesá zadnej nápravy to cez automatickú transaxle šesťstupňovú ZF prevodovku umiestnenú pred zadným diferenciálom. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h zatiaľ nie je známe no predpokladá sa, že s hmotnosťou okolo 1.7 tony by sa toto GT-čko mohlo rozbehnúť za sympatické 4 sekundy.

Aston Martin Virage

Samozrejme, takú dávku výkonu je potrebne krotiť. O to sa spoľahlivo postarajú keramické brzdy CCM (Carbon Ceramic Matrix), ktorých výhodou je nevädnúci účinok a celkovo nízka hmotnosť v porovnaní s klasickými brzdičmi. Vychytávkou na palube nového Astonu je tak isto adaptívny podvozok ADS (Adaptive Damping System), ktorý ma prednastavené charakteristiky tlmenia pre jednotlivé režimy jazdy. To však nieje ani z ďaleka všetko. Systém napríklad pri zvolení športového režimu zlepší reakcie na plyn a tak isto zmení charakter posilňovača riadenia pre potreby ostrejšej jazdy.

Aston Martin Virage Volante

Tak ako v prípade väčšiny automobilov ktorých predstavenie sa ešte len chystá, ani v tomto prípade ešte nie je jasná cena, ktorú si za túto exotiku bude výrobca pýtať. Istá je však jedná vec. Tak ako všetky Astony aj tento bude vyrábaný striktne ručne, pričom stavba celého auta zaberie vo fabrike v Gaydone 200 hodín ľudskej práce.